آموزش
1394/6/23 دوشنبه
دستورالعمل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود کارشناسی سراسری سال 94

.

ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان ازتاریخ 25/6/94 لغایت29 /6/94 طبق جدول زمان بندی شده در سامانه خدمات آموزشی گلستان انجام می شود. ضمنا روند ثبت نام به شرح ذیل است:

1- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
1-1-    پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی گلستان شوند. پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و امکان پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.
1-2-    دانشجویان مطابق بر نامه اعلام شده از سوی مراکز و واحد ها، پس از انتخاب واحد جهت تشکیل پرونده حضوری از تاریخ 4/7/94 لغایت 29/7/94 به مرکز / واحد قبولی خود مراجعه می نمایند.
یادآوری مهم:دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن فقط پس از کسب شرایط تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.
 
2-    رعایت تاریخهای اعلام شده در این دستورالعمل و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است ومسئولیت عدم رعایت آن بر عهده رئیس یا سرپرست محترم مرکز/ واحد خواهد بود.
3-    مغایرت نوع دیپلم یا معدل کتبی دیپلم فقط برای معدل کتبی سال سوم دیپلمه های نظام جدید فارغ التحصیل سال 1384و 1385و 1386 و 1387 و 1388و1389و1390و1391 و1392 و1393لحاظ شده است و داده های آن توسط سامانه اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و نیازی به اعلام مغایرت نمی باشد.
4-    مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته(فاقد مدرک پیش دانشگاهی)، به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع شود.
5-  بدیهی است واحدهای گذرانده شده در دوره کاردانی این دسته از داوطلبان قابل معادلسازی نمی باشد.
 
6- در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور و بومی بودن پذیرفته شدگان به آگاهی می رساند: بر اساس مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه مقرر گردید در صورتی که پذیرفته شده ای فقط یکی از دو شرط بومی بودن: محل تولد یا سال آخر اقامت آن تحت پوشش باشد به شرط سپردن تعهد کتبی مبنی بر عدم تقاضای انتقال به سایر مراکز و واحدها، ثبت نام وادامه تحصیل وی در مرکز محل قبولی اولیه بلامانع است.
7- طبق ماده 28آئین نامه آموزشی پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های کاردانی و کارشناسی مورد تائید دارند(به غیر از مدارک بند4 ) و متقاضی تطبیق واحد هستند، مقتضی است تقاضای کتبی و ریز نمرات تائید شده خود را حداکثر تا پایان اولین سال پذیرش ( دونیمسال) به آموزش مرکز/واحد  ارائه کنند؛ تا   مطابق   پیوست شماره 4 آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی (مصوب 20/12/91) در مرکز /واحد رسیدگی شود.
8-  مطابق دفتر چه راهنمای ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور، کارمندان مراکز دانشگاه و واحدهای تحت پوشش آنها با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. در صورت انتخاب رشته / مرکز محل اشتغال؛ قبولی آنها کان لم یکن می شود. همچنین مجاز به انتقال یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال خود نمی باشند.
9- تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ 31/6/94خواهد بود و برای پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدارک مذکور با تاریخ دانش آموختگی فوق نشده اند به هیچ عنوان تایید نهائی ثبت نام به عمل نمی آید.
1-9- برای پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31/6/94 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشده اند تا30/11/94مهلت داده می شود تا مدرک پیش دانشگاهی اخذ کنند. ازاین دسته از پذیرفته شدگان ثبت نام موقت به عمل آمده وپس از اخذ مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام آنها قطعی می گردد. ضمنا نیمسال اول 95-94 برای ایشان مرخصی تحصیلی درج می گردد.
10- هر گونه سوال یا اشکال درخصوص پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان فوق را ازطریق سایت پشتیبانی خدمات آموزشی به آدرس: http://regsup.pnu.ac.irبه اداره کل خدمات آموزشی اعلام فرمائید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر