اخبار دانشگاه
1401/11/9 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در نشست روسای استانی:
راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق در دستور کار است

.



رئیس دانشگاه پیام نور راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق را در راستای مهارت افزایی دانشجویان و تعامل صنعت و دانشگاه در اولویت دانست و افزود: دانشگاه پیام نور در این زمینه اقدامات خود را آغاز کرده تا نقش موثری در کسب مهارت دانشجویان و ورود به بازار کار داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در نشست روسای استانی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی وزارت علوم و هیات همراه در سازمان مرکزی برگزار شد، با عنوان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور بسیار متعهد، فعال و باسواد هستند ، افزود: بخش اعظمی از پذیرفته شدگان کنکور در مقاطع تحصیلات تکمیلی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای ویژگی های منحصر به فردی است . این دانشگاه علاوه بر برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور بهترین نوع آموزش را با رعایت استانداردهای آموزشی و آزمون های استاندارد ارائه می کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در ناآرامی های اخیر نقش پدافند غیرعامل را ایفا کرد.
دکتر تقی زاده با اشاره به لزوم گسترش مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل بسیار موفق و تاثیرگذار بوده و برای گسترش دیپلماسی علمی نیاز به حمایت بیشتر از سوی وزارت علوم دارد.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در پذیرش امسال با 6 درصد رشد دانشجو مواجه بوده، استقبال دانشجویان از این دانشگاه را اقبال عمومی خانواده ها دانست.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر